1) Alchemik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w zielarstwo i alchemię)
2) Aptekarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w aptekarstwo)
3) Barbarzyńca (dodatkowe 4 punkty do rozdania w każdą umiejętność walki i niezłomność)
4) Bednarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w zdolności manualne i konstruowanie)
5) Browarnik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w kucharstwo)
6) Cieśla (dodatkowe 2 punkty do rozdania w stolarstwo)
7) Drwal (dodatkowe 2 punkty do rozdania w broń sieczną)
8) Furman (dodatkowe 2 punkty do rozdania w jeździectwo)
9) Garbarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w garbarstwo)
10) Grabarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w niezłomność)
11) Grotnik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
12) Gwoździarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
13) Handlarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w handel)
14) Karczmarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w perswazję i postrzeganie emocji)
15) Kat (dodatkowe 2 punkty do rozdania w broń sieczną)
16) Kobiernik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
17) Kołodziej (dodatkowe 4 punkty do rozdania w stolarstwo i konstruowanie)
18) Kowal (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
19) Krawiec (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
20) Kucharz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w kucharstwo)
21) Kupiec (dodatkowe 2 punkty do rozdania w handel)
22) Kuśnierz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
23) Lichwiarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w perswazję i zastraszanie)
24) Masztalerz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w hodowlę i tresurę)
25) Medyk (dodatkowe 2 punkty do rozdania w lecznictwo)
26) Miecznik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w kowalstwo i metalurgię)
27) Metalurg (dodatkowe 2 punkty do rozdania w metalurgię)
28) Myśliwy (dodatkowe 6 punktów do rozdania w zastawianie pułapek, skradanie i tropienie)
29) Piekarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w kucharstwo)
30) Płatnerz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w płatnerstwo)
31) Rolnik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w uprawę i hodowlę)
32) Rybak (dodatkowe 2 punkty do rozdania w rybołówstwo)
33) Rycerz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w każdą umiejętność walki i morale)
34) Skotnik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w hodowlę)
35) Służący (dodatkowe 2 punkty do rozdania w morale)
36) Strażnik (dodatkowe 4 punkty do rozdania w postrzeganie emocji i wypatrywanie)
37) Szewc (dodatkowe 2 punkty do rozdania w krawiectwo)
38) Ślusarz (dodatkowe 2 punkty do rozdania w metalurgię i konstruowanie)
39) Tropiciel (dodatkowe 4 punkty do rozdania w tropienie i skradanie)
40) Zielarz (dodatkowe 4 punkty do rozdania w uprawę i zielarstwo)
41) Złotnik (dodatkowe 2 punkty do rozdania w metalurgię)
42) Żebrak (dodatkowe 2 punkty do rozdania w żebractwo)